PRODUKTER OG PRISER

SPECIFICS
For annoncører, som alene ønsker at være til stede på TV 2 SPORT, tilbyder TV 2 Specifics-køb på kanalen. Specifics-købet giver annoncører mulighed for at vælge præcis på hvilken dag og i hvilken reklameblok de ønsker at placere deres reklamespot. Specifics på TV 2 SPORT udbydes som køb af plads i en reklameblok efter eget valg, uden seertalsgaranti. Prisen for en placering i en given blok er opgjort i nettopriser i 30 sek., uden yderligere rabat. Specifics bookes via TV 2 Medialink, eller – for de annoncører eller bureauer uden adgang til TV 2 Medialink – via TV 2 Reklameplanlægning.

TV 2 SPORT LAVSÆSON* HØJSÆSON
Daytime (6-18) 200 300
Primetime (18-23) 400 600
Nighttime (23-06) 300 400

*Lavsæson: Uger omfatter af sæsonbooking for januar, februar og juli.

Alle Specifics blokpriser er nettopriser, dvs. der ydes ingen yderligere rabat. Priser pr. blok kan ændres uden varsel på ugeplan.

SPLIT-SPOT
Split-spot består af to spots, der relaterer sig til hinanden i deres kreative udformning og skal placeres i samme blok. Den samlede pris for split-spot beregnes ud fra prisen for hvert af spottene, plus tillæg på 5%. Tillægget pålægges prisen på alle split-spot visninger i en kampagne.

MULTISPOT
Multispot er kendetegnet ved, at der optræder to eller flere annoncører i samme spot, og at der i spottet ikke er en naturlig sammenhæng. Prisen på denne type spot beregnes med et tillæg på 15% af prisen på det enkelte spot. TV 2 Reklamesalg afgør, om der er tale om multispot. For mere information kontakt venligst TV 2 Reklamesalg.

SPONSORATER
TV 2 Reklamesalg tilbyder sponsorater på TV 2 SPORT. Kanalen udvikler kontinuerligt sin programflade, og udbuddet af sponsorater varierer. For mere information kontakt TV 2 Reklamesalg. Sponsorater kan ikke betales med bankindeståender.

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.