SOMMERKAMPAGNE

Denne kampagne er en oplagt mulighed, hvis du vil booste din virksomhed hen over sommeren. Måske har du tilbud, der øger kundetrafikken i sommerheden? Måske har du relevante tilbud, der kan læne sig op ad programmer som Tour de France. Programmet, som for mange er lig med lyden af sommer i Danmark. Du får i begge tilfælde ekstra høj eksponering i en begrænset kampagneperiode til at meget attraktiv pris. Brug den og få fuldt udbytte af, at TV 2 samler danskerne med programmer som det legendariske cykelløb Frankrig rundt og mange andre store sommerprogrammer. Prisen gælder i perioden fra uge 26 til og med uge 33 i 2019. Kampagnen bookes som hovedregel over en 2-ugers periode. Placér 60% af visningerne i juli måned og få tre uger for to ugers pris.

SOMMERKAMPAGNE
LORRY
TV-KAMPAGNE
(20 SEK.)
ADDRESSABLE TV
(20 SEK.)
Pris 85.000,- 8.500,-
TV VISNINGER ANTAL
18.15 4
19.30/55 10
I alt 14
ADDESSABLE TV ANTAL
Digitale kontakter 60.715

TV-kampagne: Andre spotlængder accepteres, dog skal spotlængden være delelig med 5 sek.

KAMPAGNEFORSTÆRKNING

Gør din kampagne endnu mere potent med målrettede spots på TV 2 Play og/eller annoncer på tv2.dks stærke onlineplatform.

Har du spørgsmål eller ønsker du at bestille en Sommerkampagne, så kontakt Kim Madsen på mail kmad@tv2.dk eller på telefon 30100283 for at høre nærmere.

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.