PRODUKTER OG PRISER

SPECIFICS
For annoncører, som alene ønsker at være til stede på TV 2 CHARLIE, tilbyder TV 2 Specifics-køb på TV 2 CHARLIE. Specifics-købet giver annoncører mulighed for at vælge præcis på hvilken dag og i hvilken reklameblok, de ønsker at placere deres reklamespot. Specifics på TV 2 CHARLIE udbydes som køb af plads i en reklameblok efter eget valg, uden seertalsgaranti. Prisen for en placering i en given blok er opgjort i nettopriser i 30 sek., uden yderligere rabat. Specifics bookes via TV 2 Medialink, eller – for de annoncører eller bureauer uden adgang til TV 2 Medialink – via TV 2 Reklameplanlægning.

TV 2 CHARLIE LAVSÆSON* HØJSÆSON
Daytime (6-18) 400 600
Primetime (18-23) 1.300 2.000
Nighttime (23-06) 700 1.100

*Lavsæson: Uger omfatter af sæsonbooking for januar, februar og juli

OBS! Alle Specifics blokpriser er nettopriser, dvs. der ydes ingen yderligere rabat. Priser pr. blok kan ændres uden varsel på ugeplan.

SPLIT-SPOT
Split-spot består af to spots, der relaterer sig til hinanden i deres kreative udformning og skal placeres i samme blok. Den samlede pris for split-spot beregnes ud fra prisen for hvert af spottene, plus tillæg på 5%. Tillægget pålægges prisen på alle split-spot visninger i en kampagne.

MULTISPOT
Multispot er kendetegnet ved, at der optræder to eller flere annoncører i samme spot, og at der i spottet ikke er en naturlig sammenhæng. Prisen på denne type spot beregnes med et tillæg på 15% af grundprisen på det enkelte spot. TV 2 Reklamesalg afgør, om der er tale om multispot. For mere information, kontakt venligst TV 2 Reklamesalg.

SPONSORATER
TV 2 Reklamesalg tilbyder sponsorater på TV 2 CHARLIE. Kanalen udvikler kontinuerligt sin programflade, og udbuddet af sponsorater varierer. For mere information kontakt TV 2 Reklamesalg. Sponsorater kan ikke betales med bankindeståender.

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.