Årsaftaler 2018

TV 2 Reklamesalg tilbyder annoncørerne at indgå årsaftaler. En årsaftale er en skriftlig aftale mellem annoncøren og TV 2 Reklamesalg om annoncørens forventede omsætning på køb af reklameplads i et kalenderår, på tværs af TV 2s platforme. En årsaftale sikrer annoncøren alle de fordele, der knytter sig til den aftalte årsomsætning allerede fra første kampagne. Annoncører, der indgår en årsaftale med TV 2 Reklamesalg, kan medregne omsætningen på følgende:

  • Reklametid på TV 2
  • Reklametid på TV 2 Regionalt
  • Reklametid på TV 2 ZULU
  • Reklametid på TV 2 CHARLIE
  • Reklametid på TV 2 FRI
  • Reklametid på TV 2 NEWS
  • Reklametid på TV 2 SPORT
  • Reklametid på addressable tv
  • Reklametid på Online-Video
  • tv2.dk og Mobil
  • Sponsorater


Årsaftaleelementer 2018

I 2018 tilbydes kunder, der indgår en årsaftale med TV 2, særligt attraktive forhold:

  • 5% højere rabat på Eksponeringspakker
  • 40% primetime garanti på Eksponeringspakker
  • 10% ekstraordinær sæsonrabat i ugerne 25-33 og 51-52
  • Rettidig booking 2% på eksponeringer

Ovennævnte elementer er kun gældende på omsætning angivet inden deadline kl. 17.00 den 27. februar 2018. Kunder, som ikke har indgået en rettidig årsaftale, er ikke berettiget til ovenstående aftaleelementer.

 

Koncernaftaler 2018

Forudsætningen for at indgå en koncernaftale er bl.a., at koncernen/moderselskabet ejer 51% eller mere af de koncernforbundne selskaber.

 

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.