Specifics

TV 2 ZULU  LAVSÆSON HØJSÆSON
Daytime (06.00-18.00)  630 945
Primetime (18.00-23.00) 1155 1680
Nighttime (23.00-06.00) 840 1155

OBS! Alle Specifics blokpriser er nettopriser, dvs. der ydes ingen yderligere rabat. Priser pr. blok kan ændres uden varsel på ugeplan.

Eksponeringspakker

For annoncører, som ønsker at ramme en ung målgruppe specifikt, tilbyder TV 2 i 2017 Eksponeringspakker på TV 2 ZULU. Målgrupperne, som det er muligt at købe Eksponeringer i kan ses i tabellerne herunder – der afvikles alene på TV 2 ZULU.

TV 2 ZULU EKSPONERINGSPAKKER P20-40
Januar 271
Februar 271
Marts 295
April 295
Maj 295
Juni 290
Juli 233
August 290
September 295
Oktober 295
November 295
December 266

Tillæg/Fradrag

EKSTRA TILKØB/FRADRAG TILLÆG FRADRAG
70% garanteret prime 30%  
60% garanteret prime 20%  
50% garanteret prime 10%  
30% prime   -20%

Split-spot

Split-spot består af to spots, der relaterer sig til hinanden i deres kreative udformning og skal placeres i samme blok. Den samlede pris for split-spot beregnes ud fra prisen for hvert af spottene plus tillæg på 5%. Tillægget pålægges grundprisen på alle split-spot visninger i en kampagne. 

Multispot

Multispot er kendetegnet ved, at der optræder to eller flere annoncører i samme spot, og at der i spottet ikke er en naturlig sammenhæng. Prisen på denne type spot beregnes med et tillæg på 15% af grundprisen på det enkelte spot. TV 2 Reklamesalg afgør, om der er tale om multispot. For mere information kontakt venligst TV 2 Reklamesalg. 

Forskellige spotlængder

I skemaet ses prisindeks på forskellige spotlængder. Udgangspunktet for prisberegningen er et 30 sekunders spot = indeks 100. I skemaet herunder er anført det gældende indeks for spotlængder på 5-60 sekunder.

SPOTLÆNGDE I SEK. PRISINDEKS
5 45
10 58
20 80
30 100
40 124
50 146
60 168

Der accepteres kun spot delelige med 5 sek.