Rabat

Årsaftale

TV 2 Reklamesalg tilbyder regionale annoncører at indgå en årsaftale. En årsaftale er en skriftlig aftale mellem annoncøren og TV 2 Reklamesalg om annoncørens forventede omsætning hos TV 2 Reklamesalg i løbet af bookingåret. I årsaftalen indgår den forventede omsætning, og dermed rabat for følgende:

  • Regional reklametid på TV 2 Regionerne
  • Digitalt (regionalt)

Omsætningsrabat

Ved indgåelse af årsaftalen gives en kontantrabat. Kontakt den regionale konsulent herom. Rabatten relateres til annoncørens totale regionale omsætning. Det vil sige, at den samlede omsætning i flere regioner benyttes som grundlag for beregning af rabattens størrelse.

Oms. Kr Kontantrabat
0-124.999 5%
125.000 - 199.999 6%
200.000 - 399.999 8%
400.000 - 599.999 10%
600.000 - 799.999 12%
800.000 - 999.999 15%
1.000.000 - 1.499.999 16%
1.500.000 - 1.999.999 17%
2.000.000 - 2.499.999 18%
2.500.000 - 2.999.999 19%
3.000.000 - 3.499.999 20%
3.500.000 - 3.999.999 21%
4.000.000 - 4.499.999 22%
4.500.000 - 4.999.999 23%
5.000.000+ 24%

 

Kampagneugerabat

I løbet af 2018 tilbyder TV 2 Reklamesalg en ekstra omsætningsrelateret rabat på 10 % i følgende uger:

  • Uge 1-9
  • Uge 26-33
  • Uge 51-52

En kampagne defineres som en samlet bestilling af reklametid for ét produkt eller én virksomhed med en startdato og en slutdato. Såfremt der er indbygget en pause på mere end 21 dage, definerer TV 2 Reklamesalg dette som en ny kampagne med et nyt kampagnenummer. Der vil i vinter og sommerperioden blive tilbudt nogle attraktive kampagner.

Nye annoncører - Introduktionsrabat

Annoncører, der ikke har markedsført sig på TV 2s kanaler de sidste 24 måneder, tilbydes introduktionsrabat/New Business rabat. Rabatten ydes kun på første kampagne og maksimalt de ni første sammenhængende uger.

Kontakt din regionale konsulent for mere information.

 

Ret til omgående ændringer forbeholdes – herunder forbehold for trykfejl, prisændringer og udsolgt lager.