Sponsoreret indhold

Tv2.dk er indgangen ind til TV 2s samlede univers, hvor ambitionen at skabe oplevelser og engagere læseren med vedkommende og involverende indhold.

Gennem et samarbejde omkring sponsoreret indhold på tv2.dk vil jeres virksomhed få en unik mulighed for at kommunikere til de mere end 1.000.000 daglige unikke brugere af tv2.dk, hvor det rigtige match skaber fundamentet for solidt indhold af høj kvalitet. Indholdet produceres uafhængigt af TV 2 Branded Content og kan indeholde artikler, videoer, infographics mm., der alle tager afsæt i en fælles agenda.

Ved at præsentere historier sammen med TV 2, vil I dermed få mulighed for at sætte fokus på en fælles agenda og derigennem øge kendskabet til jeres brand og værdier blandt tv2.dks brugere. Herudover får I eksklusiv rettighed til at bruge indholdet på egne platforme, samt option på tilkøb af kampagneplaceringer på desktop og mobil på de aktuelle indholdssider.

Det er TV 2 alene, der beslutter, hvordan vi dækker et givent emne, og i sidste ende skal alt sponsoreret indhold godkendes af TV 2s chefredaktør for digitalt indhold.

 

Retningslinjer

Hvem laver vores indhold? Alt indhold laves i afdelingen TV 2 Branded Content.

Laver vi produktomtale? Vi laver ikke produktomtale - eller noget, der ligner. Vi laver kun journalistik, som vi synes er interessant, og som flugter med vores eksisterende redaktionelle linje.

Hvor bor indholdet? Indholdet placeres på det relevante indholdssite (Livsstil, Underholdning, Sport, Vejret) med en forsideplacering ved publicering. Al sponsoreret indhold indgår i det øvrige organiske redaktionelle flow på tv2.dk, hvorfor faste placeringer ikke kan garanteres.

Hvem kan bruge vores indhold? Vores samarbejdspartnere kan bruge vores indhold på deres egne digitale platforme i en nærmere bestemt tidsperiode.

Bringer vi virksomheden logo? Ja, partneren står som medafsender på alt indhold med navn, logo og klikbart link til partnerens hjemmeside eller anden ønsket digital platform.

Hvem kan foreslå indhold? Både TV 2 og kommercielle partnere kan foreslå indholdsemner. Samtlige forslag vurderes og godkendes af TV 2s digitale redaktører for at sikre relevans, høj kvalitet og en forsat kontinuitet i den øvrige indholdsstrategi for tv2.dk.

Hvem bestemmer, hvad vi vil lave, og hvad vi siger nej til? Det er TV 2's egne redaktører, der afgør, om vi går videre med emnet, og hvordan vi forløser det.